z

« Powrót do aktualności

Oferta pracy w Wałczu

Nieruchomości Furmanjest liderem pośrednictwa w obrocie nieruchomościami na regionalnym rynku. Funkcjonuje z powodzeniem od 1992 roku. W chwili obecnej posiadamy oddziały w Pile, Poznaniu, Wałczu, Chodzieży i Czarnkowie.

 

Poszukujemy przedsiębiorczych, ambitnych osób do współpracy w charakterze:

Specjalisty ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wałcz

 

Obowiązki:

·         Wsparcie działań sprzedażowych w firmie

·         Stały Kontakt z klientami oraz monitorowanie rynku nieruchomości

·         Czynności administracyjno – biurowe

·         Przygotowanie ofert nieruchomości, kompletowanie dokumentacji

Wymagania:

·         Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

·         Wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wyższe), zainteresowanie tematyką nieruchomości, chęć rozwoju i nauki nowych umiejętności

·         Prawo jazdy kat. B

·         Samodzielność w działaniu, umiejętność planowania i organizacji pracy

·         Pozytywne nastawienie, determinację i wytrwałość w realizacji własnych marzeń

 

CV + zdjęcie + list motywacyjny prosimy przesyłać na adres e-mail: robert.nagrodzki@furman24.pl

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji teraz oraz w przyszłości (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883, tekst jednolity: Dz.U. 2002 r. Nr 101 poz. 926)”.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb klientów. Zmiany ustawień dotyczących plików cookie można dokonać w dowolnej chwili modyfikując ustawienia przeglądarki. Korzystanie z tej strony bez zmian ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

rozumiem